Nog te veel mensen hebben steun bij lezen, schrijven en andere basisvaardigheden nodig. De Liedjeskast is zeer bruikbaar om die mensen te vinden en te binden. Het door de Liedjeskast ontwikkelde materiaal is heel goed te gebruiken door pet laatselijke taalallianties, taalhuizen en bibliotheken. En Lionsclubs die bij deze taalallianties en taalhuizen betrokken zijn kunnen helpen dit materiaal (boekjes en CD’s) te verwerven door een (bescheiden) sponsoring van de kosten die daarmee gemoeid zijn. Natuurlijk kunnen ze, in overleg met partners in de taalallianties en de taalhuizen, ook immateriële diensten aanbieden.

Meer informatie over de Liedjeskast en andere initiatieven van oefenen.nl alsmede links naar de betreffende externe webpagina’s vindt u op de pagina Externe Links>>

En een promotiefilmpje over de Liedjeskast kunt u terugkijken op Youtube>>