Lionsclub Zoetermeer overhandigt een cheque van € 2.000 aan de directeur van OBS De Meerpaal

Op OBS De Meerpaal in de wijk Palenstein hebben Mike Honings en Arnold de Koster van de Lionsclub Zoetermeer in bijzijn van leerlingen uit groep 5, een cheque van € 2.000 overhandigd aan Ageeth Kampen, de directeur van de school.

De cheque symboliseerde de opbrengst van de op 23 juni gehouden sponsorloop. Lionsclub Zoetermeer en de buurtsportcoach van de gemeente Zoetermeer, Johan Huurman, organiseren deze sponsorloop op scholen sinds vorig jaar. Zij bekijken ook op welke school volgend jaar weer een sponsorloop kan worden gehouden.

De cheque zal worden gebruikt voor extra taallessen voor de leerlingen van de school. Afgezien van de overhandiging van de cheque kreeg de school nog een reuze step aangeboden. De leerlingen uit groep 5 boden op hun beurt als dank en herinnering aan de Lionsclub Zoetermeer een fotoboek van de sponsorloop aan.

Bron: Postiljon Zoetermeer 12 juli 2017