Bijna 10 jaar geleden namen Lions uit Halderberge het initiatief om de English for Kids Foundation op te richten. Sindsdien zijn honderden kinderen in diverse landen extra ondersteund bij het leren van Engels, waardoor ze veel betere kansen kregen om zich verder te ontwikkelen. Felipe klom zo bijvoorbeeld vanuit de flavela in Sao Paulo naar de universiteit in die plaats, terwijl Anshika van slachtoffer van sexueel geweld uitgroeide naar student op een English medium school. Het zijn persoonlijke verhalen waaruit blijkt hoe belangrijk taal kan zijn, vooral in een steeds internationalere wereld. Als Lions International willen we daar graag een steentje aan bijdragen.

Doe mee als Lions EFKF Ambassador, meld je aan via board@efkf.org of 06 10015943 Arnold Augustijn, Lions Club Halderberge.

Meer informatie over deze prachtige organisatie vindt u op hun eigen website>>