Geplaatst 14 januari 2018

Volgende boekenmarkt op 20 januari

De volgende editie van de Lionsboekenmarkt boven de Bieb in Harderwijk is op 20 januari as. Lees het betreffende bericht daarover op de Facebookpagina van "Vrienden Lions NL" via deze LINK >>

Geplaatst 5 januari 2018

Boekenmarkt boven in de Bieb blijft

De Lionsboekenmarkt opent ook in 2018 iedere eerste en derde zaterdag van de maand haar deuren. De eerstvolgende keer is dus 6 januari.Van 10 tot 13 uur kan men terecht in de oude bibliotheek aan de Academiestraat in Harderwijk. Vele duizenden boeken zijn er te koop voor € 1 (pockets 5 voor € 1). De boeken zijn gesorteerd naar categorie. Er is keus voor iedereen. Wie overtollige boeken kwijt wil, kan deze tijdens de openingsuren afgeven of mailen naar lionsboeken@gmail.com. Dan worden de boeken opgehaald. Ook voor nadere informatie kan men terecht bij dit e-mailadres.  De opbrengst van de boekenmarkt komt ten goede aan de jaarlijkse boottocht voor ouderen, georganiseerd door de Lions Club en andere culturele en sociale doelen in de regio.

Geplaatst 10 december 2017

Lions Boekenmarkt in oude Bieb Harderwijk 16 december

Het sinterklaasfeest is voorbij. Maar december gaat ons nog veel brengen. Kerstmis en jaarwisseling. En kort daarvoor - naar verwachting - het moment dat de dagen weer langer gaan worden. Veel momenten om je te verdiepen in een boek. Zoals elke eerste en derde zaterdag van de maand kan iedereen op 16 december van 10 - 13 uur weer terecht bij de boekenmarkt in de oude bibliotheek aan de Academiestraat in Harderwijk. Meer informatie? Zie het artikel op Facebook.

Geplaatst 25 juli 2017

Heerlijk die zomer. Vakantietijd. In de tuin, aan het strand, op de camping. En natuurlijk met een goed boek erbij.

Duizenden boeken, gesorteerd naar categorie (romans, literatuur, thrillers, veel science fiction, kinderboeken, geschiedenis, kookboeken,  religie, enz.) wachten op een nieuwe lezer. Te koop voor 1 eurootje per stuk. Pockets 5 voor 1 euro. Stripboeken 2 voor  1 euro. Momenteel ook honderden DVD's voor 1 euro per stuk.

De boekenmarkt is geopend van 10 - 14 uur. Bovenverdieping Bibliotheek Harderwijk, Academiestraat 5.

De opbrengst komt ten goede aan de jaarlijkse boottocht voor eenzame bejaarden, georganiseerd door de Lions Club.

Iedere vrijdag en zaterdag kunnen overtollige boeken ingeleverd worden in de bibliotheek. Lukt dat niet, mail dan lionsboeken@gmail.com, zodat ze opgehaald kunnen worden. Er worden veel boeken verkocht, dus steeds is nieuwe aanvoer wenselijk.