Wat ooit als boekhandelsinitiatief is begonnen, kent inmiddels steun van vele landelijke organisaties en de lijst van betrokkenen blijft groeien!

Het gaat niet om geldelijke steun – het project bedruipt zichzelf volledig, kent geen subsidie en heeft geen winstoogmerk – maar om steun aan het gemeenschappelijke doel: zorgen dat alle kinderen thuis opgroeien tussen de mooiste boeken die er in Nederland zijn uitgegeven.

De eerste ondertekenaars zetten op 7 februari 2018 hun handtekening onder het manifest. Lionsclubs Nederland is al enige tijd een betrokken partner en bevestigde die betrokkenheid deze maand door haar naam aan het manifest toe te laten voegen. Het manifest zoals het er eind maart 2018 uitziet treft u hieronder aan.