In maart 2018 zijn alle districten en Lionsclubs geïnformeerd over de actie "Geef een Boek Cadeau",  gericht op kinderen van wie de ouders afhankelijk zijn van de Voedselbanken. De bedoeling is om 5.000 boeken aan deze kansarme kinderen uit te reiken, zodat zij hun taalvaardigheid kunnen verbeteren.

Op deze pagina treft u de stand van zaken aan m.b.t. de clubs die zich bij de actie aansluiten. Dit overzicht is op 30 maart 2018 op de website gezet met de namen van de eerste twee enthousiaste clubs, te weten de LC Bergen op Zoom e.o. en de LC Dordrecht Thuredriht, beiden uit district 110CW.

Inmiddels hebben andere Lionsclubs van zich laten horen; zie het bijgewerkte overzicht van 10 mei 2018 hieronder.