Zevenbergse Senior Lions verzorgen Klik & Tikcursussen

Een win-win situatie

Ouderen hebben vaak wat meer moeite om 'bij' te blijven in onze digitale maatschappij. O.a. voor deze doelgroep heeft de website oefenen.nl een aantal cursusmodules over het gebruik van de computer, het internet en het web samengesteld.

Tijdens een bijeenkomst georganiseerd door de Senior Lions van Lionsclub Zevenbergen e.o. werden de aanwezigen op de mogelijkheden gewezen om de cursussen te volgen of om als begeleider cursisten bij te staan.

Dankzij het initiatief van deze bijzondere Lions kunnen cursisten nu het internet op; zo dragen de Seniors bij aan "We serve" namens hun club.

De tijdens deze bijeenkomst gebruikte presentatie kunt u HIER nalezen en meer informatie over de diverse cursusmodules kunt u vinden op de betreffende webpagina van oefenen.nl.